bakis & skakis

Vill att den har dagen ska ga fort... ar sa trott och bakis fran igar... Julfesten var jattekul, var inte pa humor nar vi forst hoppade pa bussen men efter ett glas vin pa Cargo Bar och en tur runt Sydney Wildlife Park kom partyhumoret! ;) Har inte varit pa Wildlife parken sen mamma var har i 2007. Tog fina bilder pa koalor, kangurur och en ar varldens storsta krokodiler! Ska forsoka lagga upp nagra ikvall.

Efter turen blev det mat och drinkar pa en stor uteservering i Darling Harbour. Jag och min kollega Emma var duktiga och gick hem (efter en vanda forbi McDonalds) fore midnatt men typiskt mig sa somnade jag efter hon hoppat av taget och vaknade upp pa sista stationen i en hala som heter Waterfall. Ingen taxi sa langt ogat rackte sa jag fick helt enkelt vanta pa taget tillbaka. Sen blev det taxi. Var i sang runt halv tre pa morgnonen. Lagom sliten och valdigt trott idag... Em har gatt pa semester redan sa jag har en del att gora.

Men men, festen va kul sa ska inte klaga... nu maste jag jobba vidare... X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0