Fish chowder & The Bodyguard

Efter en lang dag pa jobbet akte jag hem och lagade fisk chowder, mums! Blandning av potatis, gradde, mjolk, cayenne, sparris, panchetta, lok, vitlok, en skvatt vin och fisk saklart.

Drack ett glas kall Cinzano Bianco medans jag lagade maten, det far mig att direkt tanka pa Gran Canaria dar jag brukade dricka det jamt! Bodde dar med en av mina systrar och fyra kompisar i tva manader i 2003 efter studenten och en bartender utbildning i Goteborg.
Leopard brallorna jag har pa mig pa bilden kopte jag haromdan for $10 (ca 50 kr), dem faller nog inte alla i smaken men jag alskar allt med leopard monster, och skona ar dem ocksa!
Nu har jag och Harry atit glass och kollar pa The Bodyguard, tror det ar tusende gangen jag ser den filmen. Whitney Houston ar sa vacker! Sag henne live forra aret och men var besviken tyvarr (som sa manga andra).
Nu ska jag kolla fardigt pa filmen, imorgon blir det yoga och sen vintage marknad i stan med Ed!
X

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag visste inte att du gillade bodyguard sa mycket, ar det din favoritfilm?

2010-12-04 @ 22:16:52
Postat av: Rayanlene

Merci for all the wonderful writings

2011-03-07 @ 11:24:14
URL: http://rayanlene.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0