Julklapps-lista till tomten

Harry fragade mig haromdan vad jag vill ha i julklapp och min fantasi spann ivag... ;) Har ett par dromskor fran Ellery som kommer forbliva dromskor for dem kostar $770 (runt 3500-4000kr) sa jag kommer inte onska mig dem men dromma kan man val fa gora...

Och nar jag anda drommer sa finns det en valdigt fin kavaj med parlor och en svart klanning fran Alexander Wang som jag hemskt garna skulle vilja ha av tomten!

Har kommer lite bilder pa dem:




Bilderna ar lanade fran www.thenewguard.com.au

men men... jag ska vara realistisk och onska mig nagot annat fran killen..


Hans mamma berattade forresten haromdan vad jag ska fa av henne (hon ar inte mycket for o halla en hemlighet;)), det blir en grillpanna fran Jamie Oliver. Misstanker att hon tycker jag ska spendera mer tid i koket haha... ;)

X


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Hej!

Jag bor i Newcastle och pluggar sista året på gymnasiet :) hur hittade du min blogg förresten?

2010-12-07 @ 11:53:01
URL: http://bexxaustralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0