Lang dag...

Jobbade fran 8 till 17 pa Harrys cafe idag, laaang dag.... brukar oftast jobba pa golvet men idag var jag i koket... har inte jobbat i koket pa typ ett ar. Tappade grejer och hittade inte halften av sakerna jag letade efter... men men...

Det var nog tur att jag gick hem tidigt igar annars hade jag inte orkat jobba idag. Jag traffade Anders och nagra av hans kompisar pa The Argyle i The Rocks och sen akte dem vidare till Ravesi's i Bondi Beach.
Jag ville garna folja med for en helkvall, har ju inte sett Anders pa flera manader, men bestamde mig for att aka hemat istallet for att jag skulle upp tidigt o jobba.. Far hoppas pa att Anders hinner traffas igen nasta vecka innan han aker tillbaka till Stockholm.
Ikvall flyttade vi vara grejer till Harrys kusin Marios hus dar vi ska bo nar min bror Sonny och hans flickvan ar i Sydney.
Langtar tills torsdag morgon nar vi hamtar dem pa flygplatsen!
Harry tog hem massa gott fran cafet som vi at till middag; rokt skinka, anka, pesto kyckling, kott och lax, torkad kanguru (kottet i mitten), oliver, tzaziki, ost och olivbrod.
Imorgon ska jag ligga vid poolen och lasa fardigt boken Diana skickade till mig i julklapp (laste nastan halva pa taget igar).
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0