Langtar tills Sonny & Camilla kommer!

Nasta vecka kommer min lillebror och hans flickvan till Sydney! LANGTAR!

Det blir deras forsta gang i Australien och dem stannar tre manader, ska aven till Nya Zeeland och resa runt. Dem spenderar en vecka i Sydney med mig o Harry till att borja med.

Harrys kusin Mario ska till Byron Bay pa semester sa vi far lana hans lilla hus vid havet med egen swimmingpool... perfa!

Far se vad dem vill hitta pa, pa nyar blir det iallafall fest hemma hos Andrea inne i stan, och pa nyarsdagen blir det fest `hemma' hos oss i huset.

Vill aven ta dem till Taronga Zoo och Manly och Blue Mountains... far se vad som hinns med! Dem kommer ju tillbaka till Sydney i Februari och Mars ocksa sa vi kommer ha tid o se alla turistgrejer.

Nagon av ni Sydney svenskar som laser bloggen som har nagot bra tips pa vart i Sydney jag borde ta dem?


Jag, Sonny, Camilla, Wanja o hennes man Roine forra julen




Pa Wanjas overraskingsbrollop i somras

X


Kommentarer
Postat av: Maria M

Hej Boel! Ne vi har inte fått något paket ännu... Äh om det är för litet så gör det inget, det är tanken som räknas! God jul på er. Vad kul att din bror kommer. Puss o kram

2010-12-23 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0