Ska jag eller ska jag inte?

Funderar starkt pa o kopa en iPhone 4. Blir pa ett kontrakt isf sa jag far luren gratis och betalar ca 500 kr i manaden for obegransade samtal (inom Oz) och obegransat internet plus forsakring (gratis lagning och ny lur om jag tappar bort den). Later det som en bra deal eller? Ar sa sugen pa o skaffa en.. ar less pa min fattiga mobil som inte ens har kamera.. Nagon av er som har en? Rekommenderas eller?
Jaja, far tanka lite pa det... nu ska jag hoppa in i duschen. Sa SKONT o ha en ledig mandag!!!
Det ar blasigt ute idag sa far anvandning for min skona troja fran Monki till Levi's shorts

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sen jag skaffade min iphone har jag typ inte släppt den ur sikte ;) är helt beroende av den! I love My iphone 4, så jag säger go for it! Kram Kattis

2010-12-23 @ 07:03:18
Postat av: Boel

Ja jag kan tanka mig det Kattis, jag vill oxa ha en!! :)



Gick till affaren igar for o fixa abonnemang o da sa dem att dem har en sex-sidig vantelista for iPhone 4... suck!



Kram

2010-12-23 @ 08:16:59
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0