Fixar mig..

haller pa o fixa mig infor the races, Eadie o Chris hamtar upp mig om 45 minuter o sminket ar klart men jag sitter har o funderar pa om jag ska orka brottas med losharet eller ej.
Har clip-ons o ville garna anvanda dom for o gora en stor `bulle' me haret hogt upp pa huvudet men vet inte om jag orkar/hinner. Far se hur det blir...
Harry ska inte med, han vrickade foten haromdan nar han va ute o joggade o kan typ inte sta upp. Men hans farbror Kon ringde imorse o sa att han har kopt en ny bat o fragade om vi ville med ut pa en dagstur o det nappade Harry pa saklart, ligga pa dack o sola kommer ju inte skada foten mera. ;)
Det lat lockande o folja med men det blir ingen bat for min del idag, far hoppas att dem aker ut imorgon igen sa jag kan folja med.
Har kommer tva bilder pa fageln jag ska ha i haret idag, kopte den i en heminrednings butik o det ar egentligen en julprydnad (?!) o damen i affaren kollade valdigt konstigt pa mig nar jag provade o fasta den i haret! ;) Jag ska ha pa mig den pa the races sa jag och hon log osakert mot mig haha
Men som sagt pa races har alla tjejer nagot pa huvudet o det blir sa trist nar alla har likadana blommor of fascinators sa i ar ville jag kopa nagot annorlunda.

Kommentarer
Postat av: Maria M

Jättehäftig fågel som du ska ha på huvudet.

2010-11-27 @ 11:57:40
Postat av: Diana

Superfint och kreativt!

2010-11-28 @ 12:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0