Forsta sommardagen?

Idag ar det officiellt forsta sommardagen i Australien, men det marks tyvarr inte pa vadret. :(
Hade mitt boxningspass kl 6 pa morgonen och det osregnade ute. Vi brukar oftast ha passet pa stranden men fick vara inomhus idag.
Aja, jag far iallafall anvandning for min leopard regnjacka som jag kopte pa asos.com for flera manader sedan och som har spenderat mesta tiden i garderoben.
Fick aven dra fram mina vinterskor som jag inte trodde jag skulle fa mer anvandning for i ar, mina Vagabond kilklackar som jag kopte i Sverige i somras.
Idag hade jag ocksa pa mig en randig klanning fran h&m och svart skinnkjol fran amar (www.amar.com.au)
Trots osregn sa var det fortfarande mass folk som tranade pa stranden...
Trots osregn var det fortfarande folk som tranade pa stranden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0