God morgon

Idag blev det en halvtimmas jogging utmed stranden, var kyligt nar jag forst gick utanfor dorren klockan sex men sa fort solen gick upp sa blev det varmt! Horde pa radion att det ska bli 32 grader idag sa jag sitter har i kjol o linne nu.
Ska slanga i mig havregrynsgrot innan jag springer ner till Harrys cafe o hamtar en kaffe innan jag hoppar pa taget in till stan. Ata harvegrynsgrot paminner om London, det va typ det enda vi at for vi forsokte spara pengar, eller hur Maria? ;)
Lite bilder fran joggingrundan..
ps. Tack till er som redan har kommenterat o sagt att ni ska lasa bloggen, det uppskattar jag verkligen, puss!


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilka härliga bilder! Såg på facebook att du hade startat en blogg, så den kommer jag följa :) får lite Greklandsvibbar på något vis när jag såg bilderna, här är så kallt, men man får se det positivt; mycket ljus och annat mys :) Filakia!

2010-11-25 @ 11:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0