Helgen som var

I fredags blev det drinkar efter jobbet, Anna (en av mina basta kompisar har) har tva vanner pa besok fran Paris, Mathilde och Ludivine, o eftersom det var Ludis fodelsedag sa blev det en runda pa stan!





Forst ut var Orbit Bar, den ligger pa hogsta vaningen pa Australia Square och hela vaningen roterar sa man far basta utsikten over hamnen, harbour bridge och operahuset.





Sen gick vi till Crusie Bar o drack vin o dansade...



Jag hade pa mig nya Wang skorna..



Det blev en snabb svang forbi The Argyle med innan vi drog hemat

I lordags at jag o Harry middag hemma hos Dave och Carol o varldens sotaste hund Cruz, dem hade precis kommit hem fran sin Thailand semester sa fick hora massa historier darifran :P, vi pratade aven en del om var Brasilien resa nasta ar, dem ska ju gifta sig dar o jag kommer vara brudtarna.. langtar!



KRAM

Kommentarer
Postat av: Diana

Sticky Date pudding! Yum yum yum

2010-11-25 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0