Hmmm...

jag vet inte hur mycket ni har hort angaende de 29 gruvarbetarna som har dott pa Nya Zealand?

Dem var instangda efter en explosion och efter en andra explosion igar ar det nu bekraftat att ingen kan ha overlevt.

Kan inte tanka mig att tidningarna hemma i Sverige har brytt sig sa mycket men har har det varit pa nastan varje forstasida idag.

Anledningen till det har inlagget ar att jag ville visa en otroligt klantig framsida pa The Age idag (The Age ar en av dom storsta tidningarna i Melbourne). Man kan ju undra om tidningsavdelningen ens kollade med marknadsavdelningen vad dom hade planerat for halva reklamsidan for forsta sidan, som hamnade jamte en bild pa en sorjande familj som precis fatt hora att deras slakting har dott i gruvan.  Good news? Verkligen inte...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Boel!



Ja det var verkligen en klumpig förstasida....



Vad roligt det var att läsa om hur du och Harry träffades! Jag kommer ihåg att vi var på Ellie Beach med Harry, dig och hans polare någon gång men jag minns inte alls att ni träffades bara två dagar innan du skulle hem! :)



Jag ska också läsa din blogg! Puss &Kram

2010-11-25 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0