Sondag kvall

En till helg over. Shit vad snabbt veckorna gar. Jag o Harry kom precis hem fran o ha atit middag med Alex pa Churrasco, ett brasilianskt stalle med varldens godaste mat!
Imorse blev det som sagt frulle med Jamie, Sara och Emma som jag jobbade med som servitris for manga ar sen kom ocksa forbi. Emma har precis kommit hem fran London dar hon jobbade som butikschef i en leksaksaffar i nastan tva ar. Eadie kom ocksa forbi en snabbis.
Eftermiddagen spenderades med Eadie pa Harrys cafe, vi drack kaffe o laste sondagstidningarna och snackade skit med Harrys mamma nar hon hade en ledig stund (hon jobbar pa cafet). Eadie hade kopt svenska pepparkakor med choklad och apelsinsmak at mig som vi at upp pa nolltid.
Sen blev det en 50min joggingrunda o snabbdusch innan vi akte o motte Alex.
Nu ska jag lagga mig framfor TVn, Harry har redan somnat.
Hoppas ni hade en bra helg. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Diana

Oj vad mycket du skriver, jatteroligt att lasa. Har du en egen mac laptop nu eller har jag forstatt fel?

2010-11-28 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0