Chilly


Gick till jobbet i kostymshorts, linne och sandaler imorse och fros lite.

Det ar ju host i Sydney nu men fortfarande ok vader (20 grader och varmt i solen) men pa morgonen ar det kyligt...

Tror vi har ungefar samma vader som hemma Sverige for tillfallet (och det hander ju knappt aldrig).

Far (mycket motvilligt) grava fram mina undanpackade hostklader...

Men pa ett satt tycker jag om vintern for kladerna: lager-pa-lager, mysiga cardigans, tjocka strumpbyxor, fina halsdukar och boots.

Och vi slipper ju snon har och behover inte dra pa oss alltfor otympliga skor och jackor for o klara av kylan.

Mycket lockande ar det att kopa lite nytt ocksa.

Kommer absolut haffa nagra fina strumpbyxor fran australiska designern Alanna Hill

Hennes klader ar lite for girly for min smak men strumpbyxorna ar fina!






Kommentarer
Postat av: Emmy

Jättesöta strumpbyxor! Kul om svenska pizzan du skrev om förresten, jag ska försöka klara mig till sommarsemestern i juli =) Kram

2011-04-12 @ 04:59:32
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Emmy

Jag åker förmodligen hem andra veckani juli i 3 v. Blir nog mest tid i Kalmartrakten hos familjen och sen en tur över till västkusten för att träffa kompisar där. Om du är i Smålandstrakten så får vi ta och möta upp! Kram

2011-04-12 @ 06:16:17
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0