Hos frissan

Fore-bild, nyvaken och skitsnygg :P
Fargen fixad
Allt har isatt, dags o klippa. Far lite panik nar han sager att han inte vill klippa `for mycket'. Hoppas pa att han ska kapa av cirka 20 cm???
Vi kommer overens om att jag ska behalla det sahar langt i 2 veckor och komma tillbaka, vill jag ha mer avklippt da sa gar han med pa det. Men han vill att det ska vara langt i bilderna till artikeln.
For er som precis borjat lasa sa fick jag en gratis harforlangning i utbyte mot att jag skriver en liten recension om det till ett av vara magasin. Darav min tveksamhem till o ha det sa langt. Hade egentligen ingen tanke pa o skaffa harforlangning innan ordet gratis kom in i bilden. Men ar glad nu att han inte klippte mer. Kan ju likagarna ga all out for o testa :)



Tack for fina kommentarerna till Nytt Har inlagget, glad att ni gillar't! :)
Ha en bra sondag. Mamma paminde mig om att det var Valborg igar, det hade jag helt glomt bort. Hoppas ni inte ar for bakis idag da, ni som gick ut o firade...
X


Kommentarer
Postat av: ewa

Men gud vad fint det blev :)

2011-05-01 @ 03:42:40
URL: http://16000kilometers.blogspot.com/
Postat av: Maria

Hej!Jag tycker du blev jättefin i håret! Du behöver inte korta det.

2011-05-01 @ 10:25:24
Postat av: Diana

Superduperfint, jag vill också ha så snyggt hår!

2011-05-01 @ 13:07:10
Postat av: Linda Eriksson

Vad fin du är i håret! Vad ovant och se dig i så långt hår, men riktigt snyggt! Men det var fint innan med:) Man kan inte tro att det är hårförlängning, det ser väldigt äkta ut.

Hoppas du mår bra

Många kramar!

2011-05-01 @ 20:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0