Dag 29 – Min favoritfödelsedag.



Fran utmaningen

Oj, vad svart att valja en... kan tanka mig att den basta fodelsedagen var nagot ar nar man var liten och langtade efter sin fodelsedag sa mycket att man knappt kunde sova natten innan. Sa ar det ju inte riktigt nu langre! :)

Det trakiga med att bo i Oz ar att jag nu har gatt fran sommar till vinterfodelsedag ;) (12 juni)

Forsoker komma ihag hur jag har firat mina senaste fodelsedagar och kom pa nagra stycken:

* Min 18onde fodelsedag firade jag pa Sigges Loge, vilket ar en stor pub som ser ut som en ladugard utanfor Gislaved (japp, sa firar man nar man ar fran `landet' ;))

* Min 20-onde fodelsedag firade jag pa Rhodos (jobbade dar i fyra manader) med cider pa stranden och fest pa kvallen


Jag o fina Maria

* min 22a, eller 23e (kommer inte ihag?) firade jag o H hemma i Anderstorp med vanner o familj



* Min 25e firades pa pa en mexicansk restaurang i Cronulla


* Pa min 26e tog Harry mig till Whale Beach for att bo pa hotell en natt



sedan blev det party i Paddington pa kvallen!






Kommentarer
Postat av: ewa

HAHAHAHA sigges xD jag dööör. själv var jag på harrys i värnamo. Inte så mycket bättre kanske!

2011-08-30 @ 11:41:42
URL: http://16000kilometers.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0