Tjejmiddag



Tjejmiddagen hemma hos Anna igar med Carol och Andrea var mysig!

At pasta bolognaise, skalade i champagne for Carols nya jobb, Andreas visum och bade min och Annas loneforhojningar, drack bade vitt o rott vin och at nougatkaka som Anna kopte i Andorra pa sin semester.

Runt halv tio ringde hennes nya skumma granne pa dorren och sa `jag lagade kyckling igar, ar ni hungriga?' Ummm... nej!

Slutade med att jag sov over hos Anna och vi satt uppe till midnatt och drack mer vin och surrade om vara semestrar (hon var hemma i Paris, pa franska rivieran och i Spanien medans jag var i Svea).




Finfina utsikten fran Annas balkong pa 22a vaningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0