Vad jag har lart mig idag

Har varit pa jobbkurs hela dagen och forutom att jag har druckit for mycket kaffe och moffat gratis choklad, kakor och portugese tarts (japp sana lyxgrejer fick vi), lart mig micket viktiga saker, sasom:
* hur man lattast kommer ur ett stenhart armgrepp nar nagon forsoker halla fast dig
* vad man ska tanka pa att ta med sig nar man aker till ett omrade som har drabbats av en brand eller oversvamning
* hur man hanterar en vapnad, aggressiv person
* anledningar till varfor folk hatar journalister sa mycket
* hur man kan se att en person ar paverkad av droger
Imorgon star sjalvforsvar pa schemat.
Hann med en runda i Strand Arcade innan jag akte hem

Kommentarer
Postat av: Emmy

Spännande! Var ni i stora mötesrummet på bottenvåningen? hihi Kram

2011-08-17 @ 01:45:54
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Nadja

Varför hatar alla journalister? :)

2011-08-17 @ 03:41:18
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0