Flygplatsen nasta!



Ar pa vag till flygplatsen for att mota bastis Diana som flyger in fran Nya Zeeland for en tio-dagars semester!

Eftersom hon kom senare an vantat idag sa hinner vi inte aka till Miras julfest i Bondi Beach som vi hade tankt, men Hs cafe's tre-arsfest hinner vi med eftersom den halls narmare hemma, pa El Sol i Cronulla.

Lakaren imorse var inte helt nojd med mina resultat sa maste aka dit nasta ar for ultraljud. Men jag oroar mig inte alltfor mycket, det tjanar ju anda inget till eller hur?

Nu ar jag pa flygplatsen. Ha en fin fredag alla!


Kommentarer
Postat av: agnes

God Jul!



Nee, man ska inte oroa sig i onödan.

2011-12-23 @ 12:19:15
URL: http://www.framtidsvis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0