Mundane Monday



Sitter fortfarande pa jobbet, ska pa kommunmote ikvall igen.

Ar trott och har ont i axlarna (antagligen for att jag somnade framfor en film pa soffan igar) och hade garna velat ga hem nu.

Syrran Rosie och hennes van Magda akte vidare till Nya Zeeland igar efter lite langre an en veckas visit i Sydney.

Sa trist att de har akt :( Det i kombination med allt snack om julen gor att jag har drabbats av en stor dos hemlangtan.

Men den 20 december far jag julledighet i tva veckor och den 23e kommer bastis Diana, en kompis fran gymnasiet som for tillfallet jobbar pa Nya Zeeland, och halsar pa i 10 dagar.

Man maste ha saker att se fram emot!



Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad härligt att du har en vän "i närheten" :) Har hon hamnat där pga av kärlek som du? Jag älskar sådana historier, att höra om hur folk hamnat där de hamnat.



Nagellacket för störtläckert, själv är jag helt inne på mud-färger nu.

2011-12-05 @ 11:00:56
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0