Torsdag



Borjade dagen med att julstada och tvatta klader. Onskar ibland att jag var lite mer av ett stadfreak for oj vad mycket damm som hade hunnit samlas pa dorrkarmar och tavlor :S Men nu ar det rent iallafall!

Sedan blev det en fika med Anna (allaalskadeanna.blogg.se), en svenska som jag kom i kontakt med genom bloggen!

Det var forsta gangen vi sags, och vi kom overens om att vi ska dra ihop ett gang svenska vanner och kora en utekvall i Sydney snart! Om nagon av er Sydney-svenskar som laser vill med sa sag till, the more the merrier!:)

Nu ar jag hos Ed och har precis fargat hennes har.

Hon ar inne och tvattar ur fargen nu sa jag sitter har med deras hund Elli.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul med utgång, jag och min man hakar gärna på! Kommer ned till Sydney den 12/1. Hör av dig när du vet mer! Vore kul att träffa fler som bor i Sydney :)Önskar dig en God Jul, tack för en jättefin blogg!

hälsningar Linnea

2011-12-22 @ 21:45:18
Postat av: Lina

Absolut, det är jag gärna med på! Lite party är ju aldrig fel plus att jag är lite svensk svulten också ;) Dessutom är det ju roligt att kunna träffa någon vars blogg man följer!

2011-12-23 @ 00:47:30
URL: http://www.linasdag.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jag hanger garna med ut! Sag bara nar :)

2011-12-23 @ 01:04:32
URL: http://www.liveasiftoday.blogspot.com
Postat av: Emmy

Låter skönt med ledig tid och städpyssel. Själv gjorde jag helgens mathandling igår, så ikväll blir det relax på soffan med T =) KRAM

2011-12-23 @ 01:26:50
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0