Bra grejer

Efter jobbet blev det middag pa Nuns Pool, en restaurang i Cronulla som bade jag o Harry brukade jobba pa.
At zucchini blommor fylld med ost, stek och chokladkaka med mintglass... mmmmm.....
Bra saker som har hant i veckan:
  • Sanna, en kompis som kom till Sydney forra onsdagen, hade efter en vecka redan hittat jobb och ett stalle o bo pa! Sa jakla bra!! Hon kom hit helt sjalv o bara fixade allt pa nagra dagar! Hon har fatt frisorjobb pa en jattefin salong inne i stan som aven ska betala for henne o ga pa utbildningar, och hon bor i en lagenhet pa Pitt St. Hon tog en chans och fixade det. Ar jatteglad for hennes skull!
  • Sonny o Camilla overlevde deras tripp genom oknen till Alice Springs och Ayers Rock trots att dem var tvungna och stanna tva dagar pa ett stalle pga oversvamningar.
  • Jag var forkyld men blev FRISK lagom till helgen!
  • Carol har bestamt sig for en brudtarne klanning till mig sa nu slipper vi leta mer...pust!
  • Det ar fredag idag. Enough said!
Nu ska jag mysa framfor TVn sen lagga mig tidigt, imorrn blir det upp tidigt for yoga som vanligt..
Hoppas ni far en fin  helg, X

Kommentarer
Postat av: Cecilia

En svensk frissa i Paddo? Vad heter salongen? Min svenska frisörkompis flyttade nämligen hem i November och jag letar efter hennes replacement;-)

2011-02-13 @ 23:03:07
URL: http://alifeinoz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0