FEM

 

1) VAD GJORDE DU FÖR FEM ÅR SEDAN? For fem ar sedan i Februari hade jag bott i Australien i en manad, jag bodde hemma hos Harry och hans foraldrar och jobbade heltid som servitris.

2) VAD HOPPAS DU ATT DU GOR OM FEM AR? Jag hoppas att jag fortfarande jobbar som journalist, garna frilans, och att jag o Harry har natt varan plan om att spendera juni, juli, augusti i Sverige och resten i Sydney. Jag hoppas att vi har gift oss och har ett barn.

3) FEM SNACKS DU GILLAR: Mandlar, chips, smagodis (ah vad jag saknar svenskt smagodis!), farsk ananas och glass! 

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL: Oj jag kan knappt komma pa en enda... Lenny Kravitz Again, Truly, Madly, Deeply med Savage Garden, Sara Mauro Scocco... jag kommer inte pa nagon mer...


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR: Forst och framst fira med en stor fest, bjuda hela familjen pa en resa till Australien, resa jorden runt, ge pengar till valgorenhet och kopa ett stort hus vid havet!


6) FEM DÅLIGA VANOR: Tappar jamt, jamt bort grejer! (Harrys mamma sa till mig haromdagen `you're lucky your brain is stuck in your head otherwise you'd lose it!' snallt va ;)) gnisslar tanderna i somnen (harligt), somnar ofta pa taget, ar valdigt tankspridd och glomsk ibland...


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA: traffa kompisar efter jobbet for ett glas vin, lasa tidningen och dricka kaffe, laga mat till nagon (att laga bara till sig sjalv tar bort halva nojet), ligga och kolla pa TV med Harry, borja min helg med yoga pa lordagsmorgnarna 


8) FEM FAVORITLEKSAKER: leksaker? Raknas iPhone? ;)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag gillar era fem års planer! Roligt ifall ni hade kunnat vara här hela sommaren! :D Tänkte skriva "i Sverige hela sommaren" men kom på att jag faktiskt är i Sverige.... denna ö känns lite off ibland. haha! Det känns inte som om man är i Sverige när man går runt i Visby innerstad för alla husen är så färgglada med låga hustak!

Det är roligt att du har en blogg! Jag läser den varje dag! Stalker ;)



Hoppas allt är bra med dig Boel! :D Låter som om en rolig helg väntar!



Massa kramar!!!

/ Ellen

2011-02-18 @ 12:20:29
Postat av: Linda Östergren

Vad kul dina poster är! kommer verkligen att läsa dina poster igen! =P Hoppas du har en bra helg :)

2011-02-23 @ 14:23:08
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0