Happy wearing!

En av Harrys slaktingar, George, fran Rhodos ar har pa besok.

Nar vi satt i bilen idag sa visade jag en klanning jag kopt efter jobbet.
Charoúmenos foró̱ntas! sa George.
Eh?
Det betyder typ... happy wearing! forklarade hans mamma.
Vilket bra uttryck! Det ar ju helt perfekt nar nagon man kanner visar nagot dem har kopt som man tycker ar skitfult.
Istallet for o kranga ur sig ett falsk `men vad SNYGG den var' eller, `oj vilken fin farg' sa kan man helt enkelt bara saga`Happy wearing!' (Glad anvandning??)
(Nu pastar jag inte att jag tror George tyckte min klanning var ful. Det tror jag inte han tyckte.)
Efter jobbet blev det middag hos Harrys farbror och ett dopp i poolen.

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha, det var ju både ärligt och trelvigt =) Kram

2011-02-25 @ 00:40:08
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/
Postat av: Anonym

Smart! Ska komma ihåg det :)

2011-02-28 @ 13:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0