Min!


Nej jag har inte gatt o blivit gammalmodig o kopt ett kassettband, jag har kopt en iPhone 4! :) Finally!



En av Harrys kunder gav honom den har fina kassett iPhone covern o han ville inte ha den sa jag tog glatt emot, tycker den ser annorlunda o retro ut! :)  (Plus att den ar av gummi och kommer skydda mobben nar jag tappar den, vilket jag redan har gjort en gang, pa kakel-badrumsgolvet).

Jag tycker om den, forutom att det ar irriterande o skriva sms pa svenska nar den stavar at en jamt.

Gumman bytte den till gunman och forut blev Fokker med stor bokstav (ar det ens ett ord??)

Men annars trivs vi bra ihop, min iPhone och jag ;) Kanns som att jag har kommit ikapp resten av varlden, jag var nog den sista pa hela kontoret me o skaffa en.

Det jag kommer sakna med mig gamla, billiiga Nokia ar ar den holl for ALLT!

Nar killen i iPhone affaren tog ut sim-kortet at mig foll det ut massa sand fran under skalet. ``Been to the beach recently?' fragade han och rynkade pa nasan, ja men det ar ju precis darfor jag gillade den, fast den var full med sand o hade rakat ut for manga harda fall sa funkade den fortfarande prima.

Men jag gillar o ha en mobil med kamera o internet o alla andra applications som jag ska upptacka och sakert bli helt beroende av.

Nu ska jag pa kommunmote. Puss!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, och jag har köpt macbook! =) Har inte tagit steget att byta ut min älskade nokia mobil än, men den sjunger tyvärr på sista versen nu... Kram

2011-02-28 @ 23:57:42
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0