Champagne & Pizza

Igar kvall gick jag, Anna, Audrey, Sanna och Audreys svenska kompis Susanna (fran Boras) till Establishment och drack nagra glas champagne efter jobbet.

Sen bar det vidare till Hugos i Kings Cross och deras himmelska pizza! Mumsade i oss pizza med rakor och pesto, pumpa och gorgonzola och skinka o ananas. Sa gott!



Det har varit valdigt varmt och kvavt i flera dagar nu, man kan knappt ga utanfor dorren innan det borjar rinna svett (trevligt va ;)) men jag lyckades anda dra mig upp kvart i sex pa morgonen bade igar och idag for o ga till gymmet.

Igar testade jag Jog and Run passet for forsta gangen, vi var cirka 15 pers som sprang i grupp utomhus, vi var  o tvungna att sprinta sen jogga i intervaller i 45 minuter!! Var sa svettig att det sag ut som jag badat med kladerna pa efter.
Imorse blev det boxing nere vid stranden.

Hoppas jag boxade bort nagra av pizza-kalorierna ;P

Nu maste jag fortsatta jobba...

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0