More Bridesmaid Dresses

Igar gick jag, bride-to-be Carol, Sanna och Dave till La Luna i Cronulla och jag provade lite mer brudtarne klanningar.

Bade Carol o Sanna tyckte bast om den korta varianten av den ljusrosa klanningen. Jag tyckar oftast det ar mycket finare med langa brudtarne klanningar men den har var faktiskt fin!

Plus att den langa have massa lager av tungt material och det kommer nastan bli for varmt o ha pa dagen i Brasilien (enligt Carol). Sa det far nog bli den korta.... vad tycker Ni??


Kommentarer
Postat av: Emmy

Men vilka sota klanningar! Kram

2011-02-07 @ 01:36:22
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/
Postat av: Di

Roda korta, supersnygg!

2011-02-08 @ 12:52:03
Postat av: Sara

Den långa passar dina långa ben bättre, men den korta passar bättre på ett bröllop! tycker jag.

2011-02-11 @ 14:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0