Happy Australia Day

Australiens nationaldag firades idag (vilket gjorde att min namnsdag hamnade helt i skymundan! ;P)
och jag hade LEDIGT for forsta gangen denna dagen sedan jag kom till landet for fem ar sedan!
Australia Day ar ju en helgdag har men jag har alltid lyckats vara tvungen att jobba.
Men idag firade jag och nagra vanner nere i en park vid havet i Cronulla.
En scen hade byggts upp sa det var livemusik hela dagen och massa massa folk!
Harrys mamma (i rod baddrakt) joinade oss en stund
Lucky Buddha Beer
Packat med folk pa stranden
Sicken liten goding...!
Packat med folk i parken
Efter parkhanget gick vi hem till Paul
Nu ska jag trycka i mig nagra glas vatten och ga o nana, imorgon ska jag pa en rattegang... X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0