Sista semesterdagen

Idag var sista dagen pa min semester, kontoret oppnade i mandags men jag tog tva dagar till ledigt nu nar Sonny o Camilla ar har.
Idag testade dem sushi for forsta gangen, jag alskar sushi sa drog med dem till Sushi Train har i Cronulla. Vet inte om vi har det i Sverige (vet att jag sag det i London men inte i Goteborg) men det passade ju bra nu nar det var forsta gangen dem testade sa dem fick se maten innan!
Vi at oss dock inte matta pa det utan gick och bestallde nachos och strips...
Sen blev det biljard pa Northies
Nu sitter Sonny o Harry ute pa bryggan och fiskar och Camilla logger i soffan o laser. Jag maste verkligen ga o lagga mig annars orkar jag inte upp imorgon... har satt klockan pa 6 sa jag hinner jogga en stund innan jobbet.
Imorgon blir det middag inne i stan efter jobbet med Anders (som aker tillbaka till Sthlm pa lordag) och nagra vanner.
Nu ringde precis en av mina basta vanner och berattade att nagra av hennes fotografier har blivit publicerade i en tidning i Afrika (hon var dar och jobbade for nagra manader sedan). GRATTIS GUMMAN! :)
X
script type="text/javascript">//

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh sushi, vad gott, det var längesedan. men om ni åt nachos efteråt så måste det betyda att Sonny och Camilla inte gillade det? eller? Hoppas det visade sig att du inte börjar förrän 6e och att du fick reda på det innan du åkte mot jobbet. Tack för gratulationerna!

2011-01-04 @ 16:08:00
Postat av: Maria M

Vad duktig du är som joggar innan jobbet. Förstår att det är dianas bilder som har blivit publicerade, kul för henne. KRAM

2011-01-04 @ 16:53:20
Postat av: Boel

Ja Diana Sonny tyckte det va helt ok men Camilla var inte sa fortjust i det :)



det visade sig att jag skulle jobba idag (5e). Akte inte in i onodan iaf :)



kram!

2011-01-05 @ 01:34:13
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0