Snart ar du MIN!

Anvande min lunchrast till o ga ner till Optus affaren och (nastan) lagga beslag pa en iPhone 4. Dem ringde i fredags och sa att den hade anlant - YES!

Tyvarr fick den inte folja med hem idag eftersom jag inte hade med mig tillrackligt med ID. :(

Svenskt pass funkar ej utan bevis pa visum och det vet jag inte vart jag lagt nagonstans, 
mitt australiensiska korkort gick ut for cirka ett ar sedan,
och enda Proof Of Age kortet jag har ar fran Queensland och det ligger hemma nagonstans.

Hmmm... far leta upp det ikvall!

For ovrigt sa ar det cirka 35 grader ute och kvavt som bara den. Uppskattar air-con'en pa kontoret mer an vanligt idag.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Racker det inte med pass??? Mysko ar de allt ibland.. Kram

2011-01-24 @ 07:02:18
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/
Postat av: Anna - Swaussie

Vad roligt att du hittade in i vår blogg så att jag kunde hitta din. :)



Du ligger numera på min blogglista och jag har lagt till dig på min Svenskar på vift sida (där du kanske kan få ännu fler bloggtips).



Kram

Postat av: Diana

Var det proof of age kortet som vi tog i airlie beach eller nåt? Jag har fortfarande kvar mitt nånstans i min egendom.

2011-01-24 @ 19:31:56
Postat av: Boel

Ja Diana det ar det! Tror inte dem har nat expiry date sa du kan anvanda ditt nasta gang du kommer hit ;)

2011-01-24 @ 20:22:49
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0