Sorry to be a bitch but...

En tatuering ar nagot man borde tanka over tva ganger innan man gor en. Vill man ha ord forevigade pa sin kropp kanske man ska tanka over det tre ganger. Eller, iallafall se till att stavningen blir ratt....e
`Life is to short' star det pa Todd Carneys rygg. Vet man inte skillnaden mellan to och too borde man lata bli att tatuera nagot av de tva orden...

Vill man tatuera in sin frus namn ar det ocksa viktigt att fa det ratt. Sarskilt om ens fru ar Victoria Beckham, vilket nu ar stavat Vihctoria i sanskrit pa David Beckhams arm

Britney Spears trodde hon tatuerade in ett `Mysterious' tecken. Sedan visade det sig att det faktiskt betyder `Strange'. Det kanske stammer battre pa henne anda, vad vet jag.

Hayden Panetterie tatuering `vivere senza rimipianti'  betyder `to live without regrets'. Tyvarr sa har `rimpiani' ett i for mycket. Men om man anda lever utan att angra nagot sa kanske det inte spelar nagon roll? ;)


Jobbigt for Cheryl Cole at ha `Mrs C' intatuerat i nacken nu nar dem ska skilja sig.

Men men... alla gor vi misstag.

Jag har inga ord intatuerade men daremot en stor fjaril i svanken som jag skaffade nar jag var 19 och jag har inte angrat det.

Har senare fatt hora att tatueringar i svanken kallas for `tramp-stamp' (trevligt) och att ha pa sig nagot med fjarilar i Thailand betyder att man ar lattfotad.

For mig betyder fjarilar nagot helt annat, men det ska jag inte skriva om nu. Nu maste jag jobba!

Ha en bra torsdag X


Kommentarer
Postat av: Maria M

Hej. Vattnet i Östersund har blivit förorenat. Det är ett företag som har kopplat avloppsvatten fel så det har blandats med dricksvatten så det är en parasit som har spridits. Detta upptäcktes i november men det tar lång tid att rengöra alla 32 mil med avloppsledningar. Därför har jättemånga varit sjuka här i östersund. Det är inte farligt men man blir magsjuk. Vattnet kan drickas om det kokas, men vem vill dricka kokat bajsvatten? Inte jag iaf så vi har hämtat dunkar med vatten från folk som bor utanför östersund. KRAM

2011-01-13 @ 12:12:50
Postat av: Diana

hej gumman, en del av bilderna visas inte, antingen är inte länkarna aktiva eller så är det nåt annat fel, din profilbild visas inte tex, eller britneys tatuering.

2011-01-13 @ 22:11:20
Postat av: Boel

Britney bilden funkar for mig Diana men sag att min profilbild o lankar itne visas, far forsoka fixa det. KRAM!

2011-01-13 @ 23:12:19
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0