au revoir



Middagen igar var hejda-middag for min franska kompis Anna som aker till Paris och sodra Frankrike pa tre veckors semester imorgon.

Nastan alla mina Sydney vanner fran Europa ska hem pa semester i sommar.

Susanna kom precis tillbaka fran Sverige, Eadie ar pa tva manaders semester i Polen, Frankrike och Italien, Mira aker till London och Sverige nasta lordag, Andrea aker Tyskland och Ibiza i augusti, och jag aker till Amsterdam och Sverige nasta fredag!

Det kanns sa overkligt att jag kommer vara hemma nasta vecka.

Tror inte jag kommer fatta riktigt forrans jag packar sommarkladerna (och haller tummarna for att det blir tva soliga veckor!)

Ser heller inte fram emot den olidliga hemlangtan jag kommer kanna nar jag kommer tillbaka till Sydney.

Igar planerade vi nagra roliga utekvallar for nar vi alla ar tillbaka i storstaden ($3 champagne pa Art House och kareoke, testa tapas restaurangen i Glebe, vin och ostbricka pa Angel Bar).

Da kanns det lite, lite battre.




Bild fran forra sommaren. Vacker badplats utanfor Malmo.









Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag längtar dock tillbaka till Hawaii lite när jag är här. Saknar dte normala livet på nåt sätt, men det är väl för att vi är här så himla länge antar jag..

2011-07-07 @ 18:44:45
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0