I did it!


Jag o H har varit tillsammans i over fem ar nu och jag har aldrig lyckats kopa en bday present eller julklapp som han faktiskt gillade.

Han har varit snall nog att latsas att han tyckte om presenterna precis efter han oppnat dem, men det blir ju ratt uppenbart att han inte gillade dem nar han efter flera manader fortfarande inte har anvant dem.

Och jag vagrar kopa trakiga presentkort.

En dyr t-shirt han fick forsta julen vi var tillsammans blev anvand en gang - nar han skulle spela tennis.

Ett par Vagabond loafers som jag kopte i Sverige gav han, helt oanvanda, till Roda Korset nar vi flyttade.

Ett Dolce and Gabbana skinn armband paminde lite om en hundhalsband, erkande han nagra veckor efter han fatt det i fodelsedagspresent. Aldrig anvant.

Men! Han gillade vaskan jag gav honom i fodelsedagspresent igar! (Jag tror bestamt att han till och med sa att han loved it!) Yay! I finally did it!



Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt! Har samma problem med min man men väskan han fick förra året använder han varje dag. Jackpot!!

2011-07-11 @ 18:49:33
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0