Saknar redan...

Flygresan tillbaka till Sydney gick bra.

Tog igen natten jag inte sov i Gbg och laste Aldrig Fucka Upp som brorsan gav mig.
Nu kommer jag behova tampas med hemlangtan i ett tag.
Ar alltid jobbigt att komma tillbaka hit nar man varit hemma i Sverige.
Undrar om man ar galen som har bosatt sig sahar langt borta fran familjen.
Men hjartat hoppade till av lycka nar vi flog in over Sydney som glittrade och blinkade i lordagssnatten. Jag alskar ju den har stan.
Och hjartat hoppade flera ganger till nar jag sag fina H som vantade pa flygplatsen.
Vi akte och kopte take away sushi och nu ligger han och sover.
Jag kan inte sova, och borde val egentligen packa upp vaskan.
Sitter har o langtar hem istallet.
Att aka hem till Svea i ynka tva veckor pa ett ar duger inte, det ar for lite tid.
Nasta ar aker jag en manad, hela juni.
Och inom de narmsta aren vill jag borja aka hem tva manader om aret med Harry, som det har varit bestamt sedan manga ar tillbaka.
Det ska ga!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh är du redan hemma? Känns så skumt att du är på andra sidan jorrden när jag nyss träffade dig. Skönt att resan gick fint. Tänker på dig och saknar dig! Puss

2011-07-30 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0