Sondag

Upptackte imorse att mina glasogon var borta.
Letade overallt. Insag att de maste ha forsvunnit igar kvall. Hade ett vagt minne av att jag tog av mig dem och la dem pa bordet pa Tillbury.
Feck! Att jag aldrig lar mig. Far skaffa senilband om jag ska ha med dem ut. ;)
Kommer antagligen inte hinna fixa ett nytt par innan Sverige. Far bestalla linser som tar en vecka att komma fram och vara halvblind tills dess som straff.
...
Kom hem sent pa eftermiddagen efter en sen tre-ratters lunch pa Nuns med Harry och Anthony som fixade baksmallan.
Visar sig att Harrys mamma hittade glasogonen. Var lag de? Pa dorrmattan utanfor huset.
Nuns Pool precis innan stangning

Kommentarer
Postat av: Maria M

Skönt att glasögona hittades =)

2011-07-03 @ 12:54:50
Postat av: Emmy

Skönt att baksmällan är botad och glasögonen upphittade! Kram

2011-07-03 @ 16:54:17
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0