Bikram

Har precis kommit hem fran min forsta Bikram yoga klass...
Det var precis sa jobbig som jag hade blivit varnad om.
Jag har gjort en del `vanlig' yoga innan men att gora det i 38 grader ar en helt annan femma.
Tank er att motionera i 38 grader i en och en halv timma utan nagon som helst flaktande vind.
Svettades sa kladerna droppade.
Forsta andetaget i friska luften efter passet var slut var som att dra in luft efter att man varit under vatten for lange.
Lararen sa: `This is the worst bikram class you'll ever experience because it's the first. The challenge now will be to push yourself to come back.''
Jag ska ga tillbaka. Lovar.
`You'll sleep like a baby tonight', lovade lararen.
Det later bra det. Men forst, ut pa middag med Harry.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det måste ha varit en härlig känsla efteråt! Man känner sig så där härligt utmattad efter ett hårt träningspass.

2011-06-19 @ 12:01:54
URL: http://nopainnogainbaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0