Kopa eller inte kopa...



... det ar fragan.

Hittade en kavaj australiska designern Dion Lee gjorde for Cue. Pa REA

Plus:                                                                 Minus:

* Brukade kosta $450 (2700kr).
Kostar $135 (810kr) pa rea. Kap?                       * $135 ar fortfarande en del. Ar ej rik.

* En svart kavaj ar en investering, plus               * Cut-outsen visar mina skrynkliga,
den har cut-outs pa armarna som gor att den           torra armbagar.
ser originell ut.

* Den sitter bra.     

* Den ar Made in Australia - bra kvalite.              * Dry-clean only.  Suck!                      




Hmmm. what to do?  Vad tycker ni? bloggar

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ok, jag addar på minuslistan även om jag inte är helt övertygad om att det är ett dåligt kap...



$135 är ganska så mycket pengar, det är inte 135 kronor som jag ofta lurar mig själv.



En svart kavaj är ett bra basplagg, men med cut outs kan du bara ha den så många gånger innan folk börjar undra.



Pluset är dock att 70% av priset är en grym rea... Och om det sitter bra så...



Shit.

2011-06-17 @ 05:38:22
URL: http://gasincandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0