Shoeparty


Harrys mamma organiserade ett shoeparty i Harrys cafe igar.

Som ett Tupperware party fast med skor.

Hon gav mig $200 (ca 1200kr) i fodelsedagspresent sa att jag kunde kopa vilka skor jag ville.

Problemet var att jag inte gillade nagra av dem :S

Jag gillar enkla skor, och damen som holl partyt verkade ha en forsmak for pjucks med massa sma detaljer som jag hatar.

Ar sa irriterande att se ett par fina, svarta boots som vem-nu-designern-ar bestamde sig for att forstora genom att lagga till tre fula knappar pa sidan, tva korsade remmar over foten, eller en bit orm-monster pa klacken. Urk!

`Men gillar du inte nagra av dem?!' utbrast Kitty fortvivlat. Hon hade redan kopt ett par blaa, hogklackade mocka boots med tofsar som hon redan dopt till `mina indianboots', och ett par roda sneakers. (Hon alskade varenda sko).

Men det var en ok kvall, sarskilt med ett glas vin och vara antipasto plates med goda ostar.




Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha, jag är som du, gillar inte alls såna där pillriga detaljer. Stilrent ska det vara!!! Ang kavajen nedan så lutar jag åt ett nja, coolt snitt med halvöppna armar, men hur praktiskt är det? Kram

2011-06-17 @ 03:26:48
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0