Shopping!


Jag o H spenderade torsdagkvallen pa nya Westfield, Pitt St shoppingecentret:



Vagade mig in pa Zara utan att bli nertrampad av massa galna shoppers!

Forsta Zara affaren oppnade i Sydney for ett par manader sedan och det har varit sa galet mycket folk att jag bara varit dar en snabbis innan utan att kopa nagot.

Lite roligt att se hur folk blir sa galna over en ny kedja som man ar sa van vid om man ar fran Europa...

Jag fick valja lite grejer i forsenad fodeseldagspresent fran H och fick tre toppar till jobbet, en beige klanning, en kofta, leopardballerinor och Nike joggingskor.

Letade forgaves efter en vinterjacka och boots ocksa men hittade inget, far kolla mer i helgen i Paddington om jag hinner.





Ni Sydney-svenskar som laser, har ni varit pa Zara an? Vad tyckte ni?

Och Melbourne-svenskarna, har ni sett nya butiken dar? Ar den bra?



Kommentarer
Postat av: Bec

Har inte varit dar an, for jag tycker allting ar sa overdrivet runtomkring hela grejen... Eller sa ar det bara det jag intalar mig sjalv for att jag inte har haft pengar att ga dit och shoppa an. Haha! Men om nagra veckor kanske!

2011-06-24 @ 10:58:17
URL: http://busybeingfree.blogspot.com/
Postat av: Sofie

Har sett att Zara har oppnat har i Melbourne och har gatt forbi flera ganger men det ar alltid en san ko sa jag vantar tills dom har lugnat ner sig lite :)

2011-06-27 @ 05:13:29
URL: http://daysinoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0