Typ av killar jag faller för

Sjatte delen i 30-dagars utmaningen

Jag var aldrig en sadan singeltjej som gick runt med en lang lista i huvudet pa hur deras kille skulle vara, som dem mentalt kunde borja pricka av sa fort dem borjade prata med en snubbe.

Simpla jag hade endast tre krav.

Must have:

- bra humor
- fina tander
- vara langre an mig (1.76cm)

Harry prickade in en av tre. Han hade bra humor och det rackte sa langt att det inte gjorde nagot att hans ena horntand knappt syns, och att han ar 3 cm kortare an mig (vilket inte later mycket men nar jag har mina hoga klackar ar det ratt obvious).

Men allvarligt. Tanker jag tillbaka pa killar jag varit ihop med/dejtat/hanglat med sa ser jag egentligen inget klart monster (som ni nog har forstatt kan jag inte gora ett o med prickar over, menar forstas monster som i pattern, inte farliga monster ;)

Har fallit for blonda killar, morkhariga killar, blaa ogon, morka ogon, idioter, for snalla, pratglada, tysta killar.

Nagot som jag dock gillar ar killar som ar passionerade over nagot. Det spelar egentligen ingen roll vad det ar.

Tycker om nar en kille pratar om nagot och man fattar direkt att han alskar det han snackar om. Aven om det ar bilar eller fotboll.

Harry alskar kaffe och allt som har med det att gora. Och fast jag inte ar sarskilt intresserad av hur kaffe blir till sa tycker jag om att lyssna pa honom nar han pratar om det.

Och a andra sidan sa finns det inget mer osexigt an killar som har noll intresse i nagonting och helst bara vill vinna nagra miljoner sa dem aldrig behover lyfta ett finger i resten av sitt liv. Lathet ar avtandande.


Gillar aven killar som slickar mig i ansiktet ;P Harry o jag i 2006.



Kommentarer
Postat av: Emmy

Så fint skrivet! Kram

2011-06-07 @ 14:32:29
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Swedish Army Wife

Oh ja vad humor är viktigt! Det är så viktigt att skratta tillsammans :) Jag är 1.73 och G är 1.78 så när jag har klackar blir han också kortare än mig. Men hellre det, jag tycker det är lite feminint med långa och kalviga ben på killar haha...alla har vi våra preferenser :)

2011-06-07 @ 18:06:20
URL: http://www.swedisharmywife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0