Oplanerad lordag

Det ar lordag, solen skiner och jag har absolut inget planerat. Och det kanns sa skont.


Vaknade runt tio. Joggade/gick (i rask takt vill jag tillagga, med svangande armar och allt det dar;)) i en timma, ner till Oyster Bay och tillbaka.
At en stor tallrik med poached eggs, spenat, grillad tomat, haloumi och steka champinjoner pa Cafe Jolie, drack mocha och laste en bunt skvallertidningar.
Ska kanske pa bikram yoga for forsta gangen kl 4. Om jag orkar.
Enda grejen pa To Do listan ar forlanga lanet pa mina tva Ben Elton bibblan bocker.
Ska egentligen lamna tillbaka dem idag men kan inte hitta en av dem. Feck!


Bibliotekariens ord sist jag var dar (efter att ha hallit mig undan i cirkus tva ar krop jag till korset och betalade den saftiga avgiften for att ha slarvat bort fyra bocker): ``Kan du vara lite mer forsiktig med bockerna, vi vill garna ha tillbaka dem.'



Varfor ar jag sa duktig pa att slarva bort grejer? En stor fet bok dessutom?
Ar den mahanda samma dumma monster som har gomt den aven snor en strumpa av varje par fran tvattmaskinen?
Hoppas ni far en fin lordag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0