Ar det for mycket begart?



Jag vill aka hem i sommar. Har inte varit hemma sen forra sommaren.

Men. Ska pa 3.5v semester till Sydamerika i slutet pa aret och kopa lagenhet med Harry.

Vet att jag inte kommer kunna aka hem till jul for att det kommer vara for nara inpa Sydamerika resan.

Har blivit tjafs med H (min pojkvan, for er som precis borjat lasa bloggen) eftersom han tycker att jag helt enkelt far infinna mig i att jag inte kan aka i sommar. Han har sparat mycket mer pengar an mig till handpenningen pa lagenheten och tycker jag borde birda med det jag kan istallet for o lagga dem pengarna pa en resa hem.

Men det ar ju sa svart. Jag planerar ju inte en sol o bad semester, det ar ju en resa HEM. For o traffa min familj o mina vanner.

Ar det for mycket begart att aka hem en gang om aret nar man bor sa langt borta? Ar det orattvist mot H om jag lagger en del av mina besparingar pa att aka hem i 2 veckor nar vi har lagenhet och en annan resa att spara till?


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker att du ska komma hem och hälsa på! Harry har ju sin familj i Sydney och ni träffar säkert dem ofta så han kanske inte förstår hur tråkigt det är att inte se sin familj och vänner på så länge... jag tycker att han borde säga att du kan åka hem och hälsa på för när du väl är hemma så spenderar du väl inte så mycket pengar? Du ska ju inte betala hotell och grejer direkt... När ska ni köpa lägenhet? Har ni hittat någon?

Kramar!

2011-03-29 @ 11:50:50
Postat av: Jenny

Boel!!!

Det är klart du ska komma hem i sommar, det var alldeles för längesen vi träffades.

Tyvärr kan nog inte Harry riktigt förstå hur det känns att ha sin familj o sina vänner så långt bort!

KOM HEM I SOMMAR!!!

Puss

2011-03-29 @ 23:30:11
Postat av: Emmy

Klart du ska åka hem! var är hemma i sverige förresten? Jag kommer från kalmar från början... Kram

2011-03-30 @ 00:37:09
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0