Free hairextensions



En av journalisterna som jobbar pa ett av vara modemagasin har erbjudigt mig en fri harforlangning.

Det enda jag behover gora ar o skriva nagra rader om vad jag tyckte om resultatet till en av hans artiklar.

Ar i valet o kvalet om jag ska tacka jag eller inte.

Forsta tanken nar han sa `Gratis' var ju `JA!' men jag vet inte om jag vill ha en harforlangning.

Oroar mig mest for att det kommer slita en massa pa haret.

Har sa trakig langd pa det nu, typ till axlarna, eftersom jag haller pa o vaxa det langt. Sa det ar valdigt lockande att kunna ha langt loshar ett tag, medans det riktigt haret vaxer.

Har sett sa manga bilder pa misslyckade harforlangningar (folk som har platt overhar och vagigt loshar (?!), har som ser `plastigt' och allmant tacky ut) men har sett dem som ser jattebra ut i det ocksa.

Man kanske skulle testa. Ar det fult sa kan jag ju ta ut dem..

Far fundera lite till pa det.






Kommentarer
Postat av: SANNA

GÖR DET!!!

det är nästan inga hårförlängningar som sliter på håret längre..fråga vilken metod dom tänkt använda..men som sagt de e ju gratis o trivs du inte i de e det ju bara o plocka ut det :D

2011-03-31 @ 01:35:32
Postat av: Emmy

Jag skulle nog skippa det, som sagt, det sliter en massa på håret. Sv: skrev en ganska allmän presentation att jag gillar att resa osv, verkade tilltala folk. =) Men visst är det svårt att veta vad man ska skriva... Kram

2011-03-31 @ 08:17:50
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/
Postat av: Malin

Jag har haft hårförlängning och vill så gärna göra om det så jag skulle lätt sagt Ja :-)

2011-04-03 @ 08:35:56
URL: http://malingoesabroad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0