Gymmis

Signade ju upp for ett 3-manders gympass haromveckan.

Har kort spinning-pass pa mandagar och onsdagar och boxning pa fredagar. Alla pass jag gar pa borjar 6 pa morgonen (gulp!) men det har gatt bra an sa lange.

Spinning passen maste avbokas dagen innan annars blir dem riktigt sura och det har hjalp mig komma upp pa morgonen :P

Elite Gym heter det vilket later lyxigt men det ar ett ratt sunkigt stalle, ligger i en surfklubb nere vid havet vilket ar fint men det finns ingen aircon (pa spinning passen oppnar dem fonsterna och satter pa flaktar men man svettas sa det rinner) men utrustningen ar ok. Boxningenpassen halls utomhus vilket ar jatteskont.

Betalar $69 i manaden vilket ar lite mer an 400 svenska. Vad kostar gym hemma? Var over 6 ar sen jag var medlem i ett gym i Sverige men kan tanka mig att det ar ungefar samma.

Det finns ett nybyggt, jattefint Fitness First (en stor gymkedja i Australien) i Cronulla men jag vill inte ga dit. Tank er tjejer som sminkar sig for o ga till gymmet och killar som mest verkar ga dit for o ragga. Nej tack.

Ska halla uppe min tre pass i veckan dar plus yoga pa lordagar, och forsoka ga till gymmet o kora roddmasking/treadmill lopning/styrketraning pa sondagarna om jag orkar.

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria M

Sats som är stört i sverige är ganska dyra ligger väl runt 500-550 kr per månad och du måste signa dig för ett år. Det är det som suger och därför bojkottar jag dem!

2011-03-01 @ 07:07:53
Postat av: Pernilla!

Heey ! nej va kul! ja de e underbart d'är! va kul! ja jag flyttar hit permanent nu! vart i australien bor du??

2011-03-01 @ 14:19:02
URL: http://vanillanilla.blogg.se/
Postat av: Emmy

Spinning är sååå kul! Även om man svettas så det rinner... jag måste komma igång med träningen igen... Kram!

2011-03-01 @ 23:13:59
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0