It's wine o'clock

Kopte med mig en flaska bubbligt rott till Andrea och nar jag kom dit hade hon laddat upp med bakelser fran ett litet bageri i Potts Point. Chokladmousse till mig och creme brulee till henne. MUMS!
Pratade i tva timmar om allt fran jobb till hemlangtan och barn. Gott o bara sitta o snacka.
Kopte en miniburrito med guacamole pa Guzman and Gomez pa vagen till taget och satt o mumsade pa den. Nu ar jag hemma, klockan ar lite over tio, och jag hade tankt ga o lagga mig.
Men nar jag slog pa TVn sa visades Sex and the City repriser, och sen ringde Harry och sa att han skulle kora igenom McDonalds drive-thru pa vagen hem. Sa nu ar chicken nuggets och en caramel sundae bestallt. Da kan man ju inte ga o lagga sig an.
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0