Onsdag...

...lite fantasilos rubrik jag vet, men orkar inte komma pa nagot annat.

Onsdag ar min minst busyiga dag pa jobbet, vi hade deadline igar sa idag sitter jag o pillrar med hemsidan (http://mosman-daily.whereilive.com.au/)

Kanner mig seg, gick pa spinning imorse och passet hade en instruktor jag inte sett innan.

Hon forsokte verkligen pusha folk, hon satt inte pa sin cykel pa hela passet utan gick runt salen istallet och skrek typ `if you can still put two words together you're not doing enough!', `shock your heart!', `I want your legs to move quick as guns! (??!!)... da och da log hon illmarigt och skrek `doesn't time fly when you're having fun? You wouldn't want to be anywhere else right now, would you?'

Men men, tranade ordentligt gjorde vi iallafall ;)

Nu vantar jag pa att klockan ska bli halv ett, ska ata lunch med Anders da som ar har fran Stockholm igen pa semester. Han kom aven ner till Cronulla igar kvall och at middag med mig o Harry!

Ha en bra onsdag X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0