!



Fick precis ett chockbesked pa jobbet nar chefredaktoren berattade att hon ska bli flyttad till en annan tidning pa mandag!

Borjade nastan lipa vilket later lojligt eftersom hon `bara' ar min chef. Men en bra chefredaktor kan vara svar att hitta och hon ar den basta jag har haft hittills.  

Det var konstig timing, imorse nar jag gick till jobbet funderade jag pa hur lange jag kommer stanna pa denna tidningen och att det antagligen kommer vara ett bra tag till eftersom jag vet jag ar lyckligt lottad som har en chef som jag faktiskt tycker mycket om.

Harry sager jamt att jag borde se mig om efter nagot nytt, klattra i karriarstegen, tjana mer pengar bla bla. Men jag bryr mig mer om att jobba pa ett stalle dar jag faktiskt trivs.

Men det har kanske kommer vara sparken i baken jag behovde for att se mig om efter nagot nytt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0