Vad man klagar ibland...



Har surat idag.

Surat for att jag inte upptackte forrans jag var halvvags till taget att min kjol var jatteskrynklig. 

For att det inte fanns avocado pa cafet idag till min toast. 

For att morgontidningen var jattetunn och tog cirka fem minuter av min timmes-langa tagresa att lasa. 

For att min lunchbestallning blev fel och majonasen var pa hamburgaren istallet for vid sidan av till mina strips.

For att jag hade massa trakiga kommunpapper att lasa.

For att jag inte hann ga till posten och skicka fodelsedagsvykort som redan ar en vecka sena.

Sedan intervjuade jag en kvinna som hade tva mini-strokes forra veckan och pa fredagen fick veta att hennes son var med om jordbavningen i Japan.

Och kande mig usel som hade surat och gnallt over smagrejer hela dagen.

Var glad for det du har ar nog en av varldens mest uttjatade klyscha men det stammer ju.

Att det finns folk som har den mycket, mycket varre ar ju en underdrift.



Kommentarer
Postat av: Di

Reality check, something you should have every morning for the rest of your life!

2011-03-16 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0