Visningar

Hade sju lagenhetsvisningar inbokade idag. Fem blev av for tva hade redan salt innan visningen (?!)
Cronulla ar dyrt for att det ligger vid havet sa vi hoppas pa att hitta ett renoveringsobject, forhoppningsvis med fin utsikt.
Favoriten idag var en tva-rums lagenhet dar man kunde se havet fran balkongen:
Tyvarr kommer den antagligen salja for mer an vi har rad med. Den kommer ga till auktion och dem hoppas pa mer an $500,000 (mer an ca 3 miljoner svenska).
Vi far se vad vi hittar. Synd att Sydney ska vara sa jakla dyrt! :(
Vi vill bo i Cronulla for att Harry har cafet dar, och jag vill bo vid havet. Jag flyttade inte anda till Australien for o bo mitt inne i stan nagonstans. Ska jag bo har vill jag kunna njuta av solen och havet pa helgerna.
Far kolla vidare nasta lordag och hoppas pa att vi hittar nagot snart!
Hoppas ni far en bra lordag! Nu ska jag laga mat. X

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja, det är allt för vidrigt dyrt här i OZ... Hoppas ni hittar något! Kram

2011-03-20 @ 04:34:33
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0