Djungel



Nar mamma var har o halsade pa i 2007 sa brukade hon ga ut pa balkongen hemma hos Harrys foraldrar pa morgonen o lyssna pa alla djur.

Alla ljud fran kakaduorna, papegojorna, fladdermossen och cockatoosen (som later mer som en flock apor an en fagel) gjorde att hon inte kunde sova pa morgonen.

Hon paminde mig om det nar vi pratade i telefon i helgen. Jag ar sa van vid alla ljud nu att jag inte ens tanker pa det langre.

Hon paminde mig ocksa om hur forolampad Harrys mamma blev nar hon sa att deras tradgard sag ut som en djungel! Haha:) Mamma menade det som en komplimang, hon tyckte det var vackert med alla palmer och grona trad.

Sa igar gick jag ut pa balkongen och lyssnade pa alla ljuden och njot av utsikten.

Vackert.



 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Underbart med djungel utanför fönstret! =) Hoppas helgen var fin! Kramar

2011-05-02 @ 04:26:32
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/
Postat av: Diana

Jag kommer inte ihåg att det såg ut så, har de lansdkap arkitektat? eller vad det nu kan heta.

2011-05-02 @ 16:10:31
Postat av: Boel

Fiana nope dem har inte landsvape arkitektat avd jag vet, tror det har vaxt sig annu vildare sen du avr har :) Men stora balkongen ar ny, kanske darfor du itne kanner igen. kram!

2011-05-03 @ 08:37:08
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0