Mer lagenheter och Ben Elton

Sag en till fin lagenhet idag, vid parken och havet igen, balkong, tva sovrum.
Dock valdigt liten (annars hade nog inte nuvarande agaren haft sin traningsmasking i vardagsummet ;))
Gick till bibblan for forsta gangen pa typ tva ar och lanade tva Ben Elton bocker.
Fick en mycket anklagande blick fran biblotekarien nar jag inte hade mitt bibbla-kort, och hon insag att jag under tva tidigare ar slarvade bort sammanlagt fyra bocker.
Den avgiften sved i planboken.
`Kan du vara lite mer forsiktig med bockerna, vi vill garna ha tillbaka dem,' muttrade hon surt.
Iallafall.
Kom hem o lagade egen nachostallrik med ekologiska nacho chips, massa Jarlsberg ost, majs, hemlagad kyckling-och-bonor- rora och hemmagjord guacamole med massa vitlok (inbillar mig att nachostallrik inte ar sa onyttigt nar jag lagar det sjalv).
Gott blev det.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0